HTML

Modell akarok lenni!

Nem vagyok szép, de érdekes... és eldöntöttem, hogy modell leszek! Ehhez minden követ megmozgatok, és erről blogot is fogok vezetni. Lássuk mire jut valaki, aki nem annyira modell alkat, viszont tele van fantáziával?!

Friss topikok

Címkék

Archívum

Ha nem vagyok szabvány már nem is kellek?

2011.11.15. 16:58 modelleszek

Nos utána néztem, hogy mik is az elvárások?! Magasság, súly, alkat stb. Nos nem vagyok elég magas és szerintem elég izmos sem..Meglátjuk.. Szerintem nem kell mindig megfelelőnek lenni.. Lehet, hogy sikeres lehetek úgy is, hogy más vagyok mint a többiek.

Ennek után is néztem. Azt írja a legtöbb modell oldal, hogy London a fellegvára az alternatív modelleknek. Ide célzottan az extrém fiúkat és lányokat várják.. Az itteni ügynökségek réteg témákhoz csinálnak anyagokat és keresik folyamatosan az új arcokat.. A tetkós csajoktól kezdve a rocker, és EMO stíluson át mindenfélét keresnek. Kezdetnek az sem lehet rossz.

Illetve a reklámügynökségek, akik még jó húzás lehetnek, elvégre Görög Zita se csak modell, láthattuk őt filmben is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://modellakaroklenni.blog.hu/api/trackback/id/tr103385251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása