HTML

Modell akarok lenni!

Nem vagyok szép, de érdekes... és eldöntöttem, hogy modell leszek! Ehhez minden követ megmozgatok, és erről blogot is fogok vezetni. Lássuk mire jut valaki, aki nem annyira modell alkat, viszont tele van fantáziával?!

Friss topikok

Címkék

Archívum

Modell közösség - exclusive

2011.11.21. 16:42 modelleszek

Regisztrálni próbáltam a modellonline.hu oldalra, de nem vettek be, és erről értesítést sem kaptam. Furcsa, pedig mi van ha sikeres leszek? Ja vagy csak akkor jelentkezzem, ha már az vagyok? Talán kéne egy olyan oldal ahol amatőrök is esélyt kapnak...

Mindegy! A sikerem úgysem ezen múlik... de akkor is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://modellakaroklenni.blog.hu/api/trackback/id/tr663401368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása