HTML

Modell akarok lenni!

Nem vagyok szép, de érdekes... és eldöntöttem, hogy modell leszek! Ehhez minden követ megmozgatok, és erről blogot is fogok vezetni. Lássuk mire jut valaki, aki nem annyira modell alkat, viszont tele van fantáziával?!

Friss topikok

Címkék

Archívum

Hol csináltathatok jó modell portfóliót?

2011.11.17. 14:56 modelleszek

Végignéztem a hazai kínálatot, hogy hol csinálhatok profi fotókat magamról. Enyhén szólva is elkeserítő, hogy milyen pénzért, milyen szar anyagokat csinálnak. Vicces, hogy a 90-es évek technikai és felszerelési alapjával dolgozó fotós mit mer PROFI anyag címen portfólió fotóként kiadni. Ami ennél is viccesebb, hogy sok buta hírnévre vágyó lányka ezért fizet is.

A legnevetségesebb az, hogy olyan stúdió is van aminek profi honlapja van, de ennek ellenére egy db referencia munka sincs fent.

Én ennél egy kicsit messzebb mentem, és végig néztem, hogy ugyan kb miből is áll egy jó modell portfóliója. Nos miután ezzel végeztem rájöttem, hogy elég nevetséges az, hogy mit adnak itthon és mennyi pénzért. Az igazán jó stúdiókban nem fotóznak, a nem elég jók meg reklámozzák magukat és középszerű minőséget csinálnak.

 

Érdekes azonban, hogy ha átmegyek egy másik európai országba, akkor szinvonalas fotóstúdióval, több helyszínnel a stúdión belül sminkes és stilyst vár ugyanezért a pénzért. A többlet befektetésem pedig csak a repjegy, azonban egy szinvonalas, hazánkban egyedülálló, a nemzetközi piacon is elfogadható portfólióval tudok nekiindulni a modell életnek.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://modellakaroklenni.blog.hu/api/trackback/id/tr153389953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PöcRöfJönMegyTesziADolgát 2021.01.13. 23:50:00

Butaságokat írsz. Egy normális ügynökséghez nem kell portfóliót vinned, ők készítik el az első képeket a modellkönyvbe, és annak árát a későbbi munkáidból vonják le. Persze csak a NORMÁLIS ügynökségek, nem a lehúzós kamu cégek. Látom, hogy ez egy 10 éves bejegyzés, csak azért írom, hogy ha valaki ide téved, ne csak butaságot olvasson.
süti beállítások módosítása